Min tomteverkstad

1 december

Det är redan första december - dagarna bara rusar förbi. Men mysigt är det att vi kommer in i denna mysiga månad.

Började dagen med att tända ljus imorse, väckte pojken min och tittade på julkalendern tillsammans, riktigt mysigt. Jag tror att julkalendern, Tjuvarnas Jul, kan bli väldigt bra faktiskt. Mysigt men en julkalender som ger julkänsla, dvs innehåller snö och så. Men svårt att säga efter ett avsnitt - men jag är förväntansfull!

Idag när jag slutar ska jag hem och ha en myskväll med god mat (hoppas jag?!) haha ska bli bjuden och sen ska vi baka. Ska bli lite fler pepparkakor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!